Finns det bättre eller sämre år i livet?

Hej!
Jag heter Gith Ståhle  född Drechsel efter min mamma som är halvtysk, sedan vid 2 års ålder gifte sig mamma och pappa och då fick jag hans Italienska namn Zomboly, När jag sedan började skolan bytte vi efternamn till Hansbäck som jag sedan hette fram till jag träffade min man1990 . Så vi börjar om från början....
 
Jag heter Gith Elizabeth Drecschel-zomboly-Hansbäck-Ståhle DET LÅTER VÄL?  och är en lite för tjock qvinna i mina bästa år om det nu finns år som är bättre än andra?? 
i MITT snart 50 åriga liv.( Gud va konstigt det lät 25 åriga menar jag! ) har det hänt väldigt mycket?  som sagt finns det nog vissa år som faktiskt är bättre än andra och  vissa som är sämre.   Det kan  framstå helt klart om   att så är fallet?, den dagen man summerar livet på  sin bädd. 

 Ett exempel i mitt liv var,     1992 som skulle kunna  vara det ´bästa i mitt liv´men som blev det  allra sämsta man kunde uppleva men, men ändå det bästa!!! kONSTIGT VA? Jag ska berätta................
  


Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Spännande. Ja vissa kan verkligen vara både de bästa och de sämsta samtidigt. Kram vännen

2011-02-12 @ 12:35:50
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdatera!! vill veta mer om dig

kram elisabeth johansson

2011-02-13 @ 23:15:59
Postat av: Marie-Louise

Nu vill vi läsa fortsättningen. Varför var 1992 bäst och sämst? Jag vet i och för sig, men jag vill ju läsa om det. /Kram vännen

2011-02-16 @ 18:43:48
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ann Catrine

Snacka om cliffhanger ;-)

2011-02-21 @ 09:00:14
URL: http://mormormu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0