GÄSTBLOGG

Hej alla läsare!
Det är Gith's dotter Henny, jag tänkte skriva ett litet inlägg nu när min mamma är i Teneriffa och tränar och gottar sig!
Som sagt, mamma är ju nu i Teneriffa och jag saknar henne oerhört mycket fast hon bara varit borta i två dagar nu. Men Pratade med henne nu för kanske 10 minuter på Skype och hon hade det jätte bra!
Hon hade redan fått lite rosenröda kinder och det är 30 grader och varit perfekt väder hela dagen.
Hon ska ju vara borta i en hel månad och träna och bli starkare i sin kropp. Och så umgås hon ju med många vänner som hon träffat där nere under alla år hon varit där och så träffar hon såklart många nya.

men ni får stå ut med att vänta på hennes bärettelse nu fram tills i april, men ni klarer er nog. Det går snabbt..;)

Nu ska jag inte skriva mer utan gå och värma en stor kopp Te och kolla på någon mysig film.
Ha det så jätte bra så Uppdaterar mamma om ett tag! Kram / Henny



3 bilder av flera hundra stycken på oss genom tiderna, men det räcker med dom här.
Bilderna är sen i somras.
1. Jag o mamma i lysekil
2. Grekland
3. Midsommar

Fast nu är jag inte mörkhårig längre utan min riktiga hårfärg, blondin.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Ja hon får det nog mycket bra nere på Teneriffa :) men jag förstår att du saknar henna. Kram till er båda.

2011-03-08 @ 18:40:05
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Gith, lite uppdatering om livet och resan :)Puss & kram vännen

2011-04-16 @ 11:27:12
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Men Gith nu vill jag höra fortsättningen :) och lite berättelser om resa. Kram vännen

2011-04-29 @ 09:37:46
URL: http://madredetres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0